پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در غرب تهران

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست
پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست
نوامبر 20, 2022
نمای سنگ بهتر است یا آجر؟
نمای سنگ بهتر است یا آجر؟
ژانویه 12, 2023

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در غرب تهران

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در غرب تهران

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در غرب تهران

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در غرب تهران توسط شرکت خدماتی اوج کاران انجام میشود. پیچ و رولپلاک نمای ساختمان یکی از راه های مقاوم سازی نمای ساختمان است به طوری که از ریزش مجدد سنگ و آجر های نمای ساختمان جلوگیری میکند.

این کر به دو روش با داربست و بدون داربست (با طناب) انجام میشود. در اکثر موارد و حدود 90 درصد ساختمان ها، پیشنهاد اوج کاران به پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان بدون داربست و طناب است. زیرا هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی میکند و از طرفی امنیت بیشتری برای کارگان دارد. مزیت دیگر پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان با طناب، این است که نیاز به حمل و نقل تعداد زیادی داربست ندارد و در کل به صرفه تر است.

برای اطلاع از قیمت شستشوی نمای ساختمان و یا پیچ و رولپلاک نما، پیچ و رولپلاک نما با طناب با کارشناسان سایت اوج کاران تماس بگیرید.

09126368681-09104788671

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان برای چه نوع نمایی مناسب است؟

میتوان گفت این روش مقاوم سازی نما، برای انواع نما ها مناسب است. نما هایی از قبیل سنگ های تیشه ای، مرمر، سنگ گرانیت، بادبر و … میتوانند از پیچ و روپلاک برای مقاوم سازی نمای این ساختمان ها استفاده کنند.

کارشناسان شرکت اوج کاران تمامی خدمات اعم از همین پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را در سراسر تهران با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت اجرا میکنند.

علاوه بر پیچ و روپلاک نمای ساختمان، میتوانید برای دریافت خدمات دیگری اعم از رنگ کاری نما، شستشوی نما با طناب، نانو رزین نما، اجرای نور پردازی نما و نصب تابلو های تبلیغاتی نیز با کارشناسان شرکت اوج کاران تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نماشویی شرق تهران، قیمت پیچ و رولپلاک، نصب توری مرغی برای پاسیو و … روی لینک ها کلیک کنید و اطلاعات مفیدی درباره آنها به دست بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 1 =