پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

نحوه انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان
نحوه انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان
اکتبر 26, 2022
پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در غرب تهران
پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در غرب تهران
دسامبر 13, 2022

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست یکی از راه هایی است که جهت مقاوم سازی نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد.

ممکن است در صورت شکستن یا ریزش تکه کوچکی از نمای ساختمان، تمام بقیه اجزای نمای ساختمان در خطر باشند و برای پیشگیری از بروز حوادث احتمالی، خوب است نمای ساختمان مورد نظر را با روش های مختلف از جمله پیچ رولپلاک مقاوم کنیم.

در نظر داشته  باشید که پس از پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان، احتمال ریزش مجدد سنگ ها و نمای ساختمان بسیار کهش میابد و حتی برخی کارشناسان میگویند که پس از اینکار، این احتمال به صفر میرسد و هیچ گاه نمای ساختمان ریزش نخواهد کرد.

برای اطلاع از قیمت پیچ و رولپلاک نما و یا درخواست خدمات پیچ و رولپلاک نما با کارشناسان سایت اوج کاران تماس بگیرید.

0912636868109104788671

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به دو صورت انجام میشود:

روش اول استفاده از داربست است. برای این کار تعدادی داربست با توجه به ارتفاع و عرض ساختمان مورد نظر روی آن نصب میشوند و کارگران روی آنها می ایستند و به پیچ و رولپلاک نمای ساختمان میپردازند. که البته باید بگوییم این روش کمی قدیمی شده است و اکثر  شرکت هایی که کار پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را انجام میدهند، از روش بعدی استفاده میکنند.

روش دوم برای این نوع مقاوم سازی نما استفاده از طناب است. به این صورت که طناب های مخصوصی به بدن کارگران وصل میشود و طناب از بالای پشت بام ساختمان آویزان میشود. به این حالت کارگر در حالت معلق به پیج و رولپلاک نمای ساختمان میپردازد. این روش ابداع یکی از کارگران مقاوم سازی نمای ساختمان در انگلیس بود که امروزه در سراسر دنیا از آن استفاده میشود.

نکات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست:

برای این کار سعی کنید حتما از شرکت معتبری خدمات بگیرید. چراکه پیچ و رولپلاک بی کیفیت نمای ساختمان نه تنها باعث مقاوم سازی نما نمیشود و بلکه باعث سستی سنگ نما خواهد شد و احتمال خطر آفرینی را بیشتر خواهد کرد.

در نظر داشته باشید که پسچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست، هزینه کمتری نسبت به نوع با داربست آن دارد. از طرفی فراموش نکنید نمای ساختمان جزو مشاعات ساختمان محسوب میشود و همه ساکنین ساختمان باید در هزینه این کار مشارکت داشته باشند.

جهت دریافت انواع خدمات دیگر اعم از سند بلاست نمای ساختمان،وارد سایت اوج کاران شوید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − دو =