نصب تابلو های تبلیغات یکی دیگر از خدمات اوج کاران می باشد.

برای اطلاع از نحوه نصب این تابلوها، مطلب زیر را دنبال کنید.

نصب تابلو های تبلیغات با نازل ترین قیمت

همانطور که می دانید، یکی از مهمترین اعلان های تبلیغاتی، تابلوهایی می باشند که در راه ها و روی ساختمان ها، پل ها و اماکن مختلف دیگر نصب می شوند.

تبلیغات می تواند به صورت پیچ رولپلاک یا بنر یا روی بیلبورد انجام شود که نصب آنها هزینه های مختلفی دارد.

می توان نصب این تابلوهای تبلیغاتی را با هزینه ای مناسب و در کوتاه ترین زمان انجام داد.

به همین منظور، کادر اوج کاران با به کاری گیری ماهرترین و حرفه ای ترین تیم توانسته است، بنرها، تابلوها و دیگر اعلانات و تبلیغات را با بهترین کیفیت نصب کند.

از آنجا که این کار حساسیت های بسیاری دارد و ممکن است در مواردی، بنرهای تبلیغاتی پاره شوند یا تابلوها خراش بردارند و دچار مشکل شوند، توصیه می شود که برای نصب انواع تبلیغات با کادری حرفه ای و مجرب تماس بگیرید.

برای انجام و نصب انواع تبلیغات، کادر اوج کاران با استفاده از ساده ترین و پیشرفته ترین لوازم نصب تابلو، آماده ی خدمت رسانی می باشد.

قیمت نصب تابلو های تبلیغات

اوج کاران برای راحتی و سهولت بیشتر علاقه مندان برای نصب انواع تابلوها، با قیمتی مناسب این خدمات را با حرفه ای ترین کادر خود انجام می دهد.

از دیگر خدمات اوج کاران می توان به رنگ کاری نما، سیمان کاری نما، پیچ رولپلاک نما، شسشتوی نما با طناب، اجرای نور پردازی نما و مقاوم سازی سنگهای نما اشاره کرد.

این خدمات نیز توسط کادری حرفه ای و مجرب انجام می شود.

می توانید برای اطلاع از نحوه ی نصب تابلوهای تبلیغات با تماس با شماره های 09104788671 و 09126368681 ضمن اطلاع از قیمت ها، از شرایط و زمان نصب تبلیغات آگاه شوید.