پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در شرق تهران‎‎

نحوه نصب توری مرغی
نحوه نصب توری مرغی
سپتامبر 11, 2022
نحوه انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان
نحوه انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان
اکتبر 26, 2022

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در شرق تهران‎‎

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در شرق تهران‎‎

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در شرق تهران‎‎ توسط کارشناسان و متخصصان شرکت اوج کاران با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام میشود.

برای ثبت سفارش پیچ و رولپلاک نمای ساختمان خود میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و در کوتاه ترین زمان از خدمات با کیفیت این شرکت بهره مند شوید. اما خوب است در ابتدا کمی با این کار آشنا شویم و بدانیم دقیقا چه کاری انجام میشود؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی در خیابان راه می روید و به نمای ساختمان های مختلف نگاه میکنید، ببینید که تکه ای از سنگ یا آجر نمای آن ساختمان جدا شده است یا حتی ممکن است برای ساختمان خود شما اتفاق افتاده باشد. این اتفاق علاوه بر اینکه از زیبایی نمای ساختمان کم میکند، میتواند بسیار خطرناک باشد. به این صورت که ممکن است باعث آسیب رسیدن به کسی شود. یا ممکن است است سنگ از روی ساختمان جدا شود و روی خودرو یا جسم دیگری بیفتد و باعث آسیب شود.

برای جلوگیری از این اتفاق ها، راه های زیادی وجود دارد که باعث افزایش مقاومت سنگ ها و نمای ساختمان میشوند. یکی از آنها پیچ و رولپلاک نمای ساختمان است.

مزیت این روش نسبت به دیگر روش های مقاوم سازی نما این است که از پیچ و رولپلاک میتوان برای انواع نما ها مانند سنگ، مرمر، آجر سنگ گرانیت و … مناسب است. برخی روش ها ممکن است برای نماهای مختلف نتیجه عکس دهند و مناسب نباشند. با این حال پیچ و رولپلاک نمای ساختمان یکی از روش هایی است که میتوان گفت برای انواع ساختمان ها با نمای های مختلف مناسب است.

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در شرق تهران‎‎

قیمت این کار ثابت نیست و با توجه به جنس نمای ساختمان، تعداد طبقات و نوع پیچ و رولپلاک نما بسیار متغیر است. به همین دلیل جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت دقیق این کار برای ساختمان خود میتوانید با کارشناسان شرکت اوج کاران تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی مناسبی بگیرید.

09126368681
09104788671

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 13 =