رنگ زدن به فرمهای پنجره های نما

شستشوی نما با اسید برای رفع شوره
شستشوی نما با اسید برای رفع شوره
آگوست 26, 2020
نصب سنگ های ریخته شده
نصب سنگ های ریخته شده
آگوست 26, 2020
رنگ زدن به فرمهای پنجره های نما

رنگ زدن به فرمهای پنجره های نما ساختمان از مهمترین خدمات اوج کاران می باشد.

برای اطلاع از چگونگی رنگکاری فرم های پنجره های نمای ساختمان ها این مطلب را دنبال کنید.

رنگ زدن به فرمهای پنجره های نما ساختمان

پنجره های ساختمان ها، یکی از مهمترین بخش های نمای ساختمان هستند که زیبایی آنها می تواند روی کیفیت نمای ساختمان و چشمگیر بودن آنها تاثیر بگذارد.

رنگ بیرونی پنجره ها و فرم های آنها معمولا به صورت خام و سفید است که مدیران پروژه و ساختمان سازی ها برای بالا بردن کیفیت و چشمگیری نمای ساختمان ها، رنگکاری فرم های پنجره نمای ساختمان را در نظر می گیرند.

اما استفاده از هر رنگی برای این کار مناسب نمی باشد.

رنگهای مورد استفاده برای رنگکاری فرم های پنجره می بایست مقاوم و ثابت باشند که در اثر باران و یا نور خورشید، کمرنگ یا کدر و یا رنگ پریده نشوند.

به همین منظور، خدمات اوج کاران با استفاده از رنگهای درجه یک و رنگپاش های با کیفیت، می تواند انواع فرم های پنجره ها را رنگکاری کند.

با این خدمات، عمر پنجره ها افزایش پیدا می کند و نمای آنها متفاوت و زیبا می شود.

همچنین با داشتن پوشش رنگی، پنجره ها در مقابل باران های اسیدی و تابش نور مستقیم آفتاب، مقاومت می کنند و زود خراب نمی شوند.

قیمت رنگکاری به فرم های پنجره های نما

بسته به نوع رنگ مورد استفاده و همچنین تعداد پنجره ها و اندازه و ارتفاع آنها و جنس و زیرکاری پنچره ها قیمت این خدمات حساب می شود.

برای دیدن سایر خدمات اوج کاران مانند مقاوم سازی سنگهای نما و نظافت شیشه های نما با ابر تی و آب بندی درزهای سنگهای نما و نصب سنگهای ریخته شده کلیک کنید.

جهت اطلاع از نحوه رنگکاری به فرم های پنجره های نما می توانید با کارشناسان اوج کاران با شماره های 09126368681 و 09104788671 تماس بگیرید.