نصب توری مرغی برای پاسیو

شستشوی نمای سیمانی
شستشوی نمای سیمانی
سپتامبر 7, 2021
نحوه نصب توری مرغی
نحوه نصب توری مرغی
سپتامبر 11, 2022

نصب توری مرغی برای پاسیو

نصب توری مرغی برای پاسیو

نصب توری مرغی برای پاسیو به چه شکل انجام می شود؟ توری ها یکی از انواع محصولات فلزی هستند. که از آنها برای ساخت قفس ها و کاربرد های مختلف استفاده می شود. یکی از انواع توری ها توری مرغی است که برای کاربرد های بسیار مختلفی مثل توری زدن و حصار کشیدن در مرغ داری ها مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه این مطلب به طور کامل با توری های مرغی آشنا می شویم و درباره نصب توری مرغی برای پاسیو صحبت می کنیم.

توری مرغی چیست؟

توری مرغی نوعی از توری های فلزی است که به صورت شش ضلعی تولید می شوند. به دلیل اینکه بیشتر از این توری در مرغداری ها استفاده می شود به آنها توری مرغی گفته می شود. البته تولید توری به سال 1844 بر میگردد که توسط آهنگری ایتالیایی به نام چالز برنارد اختراع شد. و این توری ها در زمان جنگ جهانی دوم برای محافظت از رادار ها در هنگام انفجار استفاده می کردند.

توری مرغی

از دیگر کاربرد های توری مرغی می توان به تولید قفس برای پرندگان مختلف، در گچ کاری و دور ستون ها برای جلوگیری از ترک خوردن آنها و زیرسازی کاشی ها اشاره کرد. مهم ترین مزیت های این توری ها نیز مقاومت در برابر رطوبت، زنگ زدگی و خوردگی می باشد. سرعت بالای نصب، وزن سبک، حمل آسان و کیفیت و ماندگاری بالا از دیگر مزایای توری مرغی می باشد.

انواع توری مرغی

  1. توری های مرغی گالوانیزه سرد که معمولا در چین تولید می شوند و کیفیت و مقاومت معمولی دارند.
  2. توری های مرغی گالوانیزه گرم که در ایران تولید می شود و کیفیت، وزن و استحکام بالاتری نسبت به توری های گالوانیزه سرد دارند. توری های مرغی گالوانیزه گرم زمان بیشتری مقاومت نشان می دهند و بدون زنگ زدگی و خوردگی باقی می مانند.

قیمت نصب توری مرغی

نصب توری مرغی برای پاسیو

یکی از دیگر کاربرد های توری های مرغی نصب در پاسیو برای جلوگیری از ورود حیوانات به پاسیو یا تراس منزل شما می باشد. اگر دوست دارید نصب توری مرغی برای پاسیون انجام دهید، می توانید به راحتی این کار را از ما درخواست کنید. تا به نحو احسن آن را برای شما انجام دهیم.

همچنین شست و شوی نما با طناب هم از جمله خدمات مهم مجموعه ما است. می توانید با ما در تماس باشید.

قیمت نصب توری مرغی

قیمت این کار با توجه به متغیر های زیادی متفاوت است. برای مثال نوع توری به کار رفته، متراژ توری درخواستی، ضدزنگ بودن یا نبودن توری، استفاده از نردبان برای نصب توری یا عدم استفاده، تعداد پیچ های استفاده شده برای نصب و …

عرض پاسیو نیز در قیمت تمام شده بسیار مهم است.

با توجه به نوسانات قیمت ارز و در نتیجه نوسانات قیمت مواد اولیه، نمیتوان قیمت دقیقی برای نصب توری مرغی درج کرد.

جهت استعلام قیمت با توجه به متراژ پاسیو یا مکان مد نظر شما، میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. در کمترین زمان نصابان ما به محل مورد نظر شما آمده و پروسه نصب را با بالاترین کیفیت انجام خواهند داد.

09126368681
09104788671

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =